torsdag den 17. januar 2013

That red lingeri.

Jeg har altid hadet når farven rød og pink blev kombineret, men da jeg så det her set måtte jeg bare eje det. Jeg har rigtig længe cravet at købe noget nyt pænt undertøj, uden helt at vide hvilken slags og hvad farve, men de fine små lyserøde tråde og den berusende røde farve er simpelthen så smukt sat sammen her, at der ikke var nogen tvivl. Og hvis mit nye køb tilfældigvis passer godt sammen med at jeg skal fejre årsdag imorgen, so be it! haha.

 xoxo Helena.

3 kommentarer:

  1. rødt lingeri
    mænd-fyre synes det er rocker frækt og det kan der være noget om. Men det er altså også bare sindsyg flot ! og samtidig virkelig feminint :D

    SvarSlet
  2. Flot lingeri! Love it! Bliver helt jaloux:-(
    Fin blog du har dig, elsker layoutet.
    Kys

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt!

    http://bysille.blogspot.dk

    SvarSlet