søndag den 6. januar 2013

Nytårsforsæt & fotografer.


Jeg skal prioritere migselv og min krop meget mere. Træne mere intenst. Folk som skaber flere frustrationer end smil, skal ikke være i mit liv længere. Lære at sige fra & tænke mere på hvad jeg har lyst til, frem for hvad andre har lyst til. Mindre junkfood og mad som min krop ikke har godt af. Generelt skal jeg bare lære at lytte til min krop. Hvad jeg har brug for og ikke har brug for. Jeg skal af med den negative energi som holder mig nede, få mere overskud, stå tidligere op, spise flere frugter og lære at gå tidligere i seng. I år skal være mit år. Jeg fik en fantastisk start på året med et brag af en fest, massere af champagne og for 600kr's glitter rundt omkring i lokalet. Alt var så smukt og jeg kunne umulig ha' fået en bedre start på året og jeg skal virkelig udnytte det! Så selvom det er 6 dage forsinket, så ønsker jeg jer alle sammen et godt nytår og håber at i fik en fantastisk start på 2013. 

(Fotografer har iøvrigt en mærkelig ting med at skulle fjerne mine fine skønhedspletter, når de redigere. Men jeg skylder alligevel et stort tak til den fantastiske fotograf Brian Dybdal Andersen for hjælpen med dette selvportræt og synes også at i skal chekke hans fantastiske billeder ud på hans 500px og hans facebook side.)
xoxo Helena. 

3 kommentarer:

  1. Flot billede! Du er vildt køn!
    Har nogenlunde samme nytårsforsætter, men jeg er ikke så god til det :-( Men held og lykke med dine!

    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! At holde nytårsfortsætne handler bare om motivation og om hvor meget du virkelig vil det <3

      Slet
  2. Ja det er da ret underligt, at fjerne dele af din naturlige skønhed.

    SvarSlet