søndag den 2. december 2012

Kærlighed


Det er smukkest, når det er koldt. Det er tørre læber i kontrast til varme øjne. Det er i strålerne og gnisterne blikkene i mellem. Det er tydeligt for enhver, men mest af alt, er det lysende klart for os. Det er langt bedre end "Carrie og Mr. Big" - det er ægte. Det er kærlighed fra tåspidserne og op. Citat fra den fantastiske Søs Hansen

Sommerfuglende i min mave, slår med store vingeslag, hver gang du kommer ind af mit dørtrin. Du varmer mit indre som tusinde skovbrænde udelukkende ved et simpelt smil og mine kinder blusser op, blot ved tanken om dig. Hjertet har sine egne grunde, som forstanden intet kender til, men jeg ved at jeg elsker dig og at dine kys sætter sig som et ekko i mit sind og kan få mig til at smile, flere timer efter. Det er kærlighed og følelser som kun du, kan frembringe i mig. Du er min og jeg er din. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar