fredag den 19. oktober 2012

Spørgsmål, spørgsmål og atter spørgsmål.



Hvorfor fik du lyst til at blogge? Jeg begyndte allerede at blogge som 13årig, mest fordi jeg skulle ud med en masse aggrationer og det var mest sådan en slags blog hvor jeg bare brokkede mig over alt. Jeg begyndte seriøst at blogge fordi jeg blev så inspirreret af nogen bekendte der bloggede og synes det var en interesant og spændene måde at dele sit liv, inspirration og tanker på.  Hvad inspirerer dig i din hverdag? Billeder, magaziner, menneskerne omkring mig. Jeg har flere gange siddet på Roskilde station og set det lækreste outfit og derfra fået inspiration til mit måske næste køb. Hvad er dit drømme køb? Mit drømme køb må være en Chanel Diaper skuldertaske. Jeg synes simpelthen den er så classy og så smuk! Tre ting du altid har i tasken? Jeg har virkelig nemt ved at dehydrere så har altid en flaske vand på mig, min mobil og smøger. Hvilken butik vil du helst købe dig fattig i? Forever 21 eller UrbanOutfitters! Dine all time drømme sko? Et par Jeffrey Campell, jo tak! Jeg ville nok aldrig få dem brugt, da jeg er relativt høj og med de hæle, ville blive lidt under 2 meter høj. Hvilken blog er din absolut ynglings? http://nanna-nova.blogspot.dk/ Hun er simpelthen så smuk, tager nogen unikke billeder og generelt er hendes blog vildt inspirerende!  Hvad er du afhængig af? Smøger, kaffe, træning og da mit spejlrefleks var til reparation, fandt jeg også ud af at jeg måske var lidt småafhænig af det. Hvad er dit næste køb? Jeg har virkelig mange ting på min "ting jeg skal købe når jeg får SU igen" liste, men jeg skal ihvertfald ha' indvesteret i et par grå tykke knæ strømper og en stor varm sweater. Hvilke tanker gør du dig, før du vælger dit outfit? Jeg vælger altid mit outfit ud fra hvordan jeg har det. Men jeg vil altid gerne ha' at der er en vis helhed, at det er behageligt, jeg føler mig selvsikker i det og stadig synes at det er "mig". Hvilke kamera har du? Nikon5100D, sponsoreret af min søde far. Hvad for noget make-up bruger du til hverdag? Sort mascara og en neutral øjenskygge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar