torsdag den 11. oktober 2012

Amnesty International

"kære nye medlem.."




I 2009 da min veninde og jeg var til vores første GayPride, kom der nogen hen og spurgte om vi ville være med i en underskift indsamling til støtte af homoseksuelle rettigheder i Uganda og uden tvivl skrev vi selvfølgelig under. Her i går mødte jeg så en facer, da jeg var ude og shoppe og vi kom ind på emnet med at bøsser stadig blev henrettet for at være bøsser i Uganda og jeg blev enig med migselv om at jeg godt kunne undvære de 60kr om måneden, for at støtte den sag og de mange andre sager som Amnesty Internationel sponsorer.

Jeg er virkelig glad for at være blevet medlem og at jeg kan hjælpe med at gøre en forskel og kataloget jeg fik med, er også virkelig spændene og fed læsning, det får jeg så også tilsendt hver 3. måned fra nu af. Jeg vil helt klart anbefale at blive medlem og støtte op om deres arbejde!

xoxo Helena.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar