søndag den 19. august 2012

Copenhagen Pride '12



Normalt vil jeg gerne holde mig til højst 5 billeder til et indlæg, men jeg ville ikke vælge nogen af billederne fra, da jeg er så glad for dem alle. Det er altid en fantstisk oplevelse at være til Copenhagen Pride, så mange smukke, vilde, smilende og glade mennesker i de mest unikke og dejlige kostumer! Og at jeg så for nogen gode billeder og støtter en god sag, gør jo det hele meget bedre. Hvis i ikke har været der før, vil jeg helt klart anbefale at i tager derover, næste år! Hvis i øvrigt vil se resten af de billeder som jeg har taget, kan de findes hér.

xoxo Helena.

1 kommentar:

  1. Nøøøj hvor ville jeg gerne, havde oplevet Copenhagen pride 2012.. Så derfor bliver jeg helt misunderlig, på dig, bestemt fordi dine billeder er så livlige!
    Fed, fed blog du har :-D

    Kig gerne forbi min hvis du lyster.
    Følger dig nu.

    Lots of love

    Victoria.

    Vicweaver.blogspot.com

    SvarSlet